- Yazar: Hayal8
- Kategori: Kişisel Blog Yazısı
- Bu yazı Okuryazar’a 1 yıl önce eklendi ve şu anda 2 Yorum bulunmaktadır.
- Gösterim: 453
İfade Gücü
Bugün, bir konu hakkında fikirler alındı. Ancak bir-iki kişi dışında fikrini belirten olmadı. Sonra aklıma şu soru düştü.
"Acaba insanlar düşünmüyor mu, yoksa ifade mi etmiyor?"
Şahsen ben ikinci seçeneğin olmasını temenni ediyorum. Düşünmemek çok daha kötü bir ihtimal çünkü. Peki neden ifade etmiyoruz ya da edemiyoruz?
Şu an otobüste giderken biraz bunun üzerine düşünmek istiyorum.
Hayırlı akşamlar.. sevgili okurlar ve yazarlar.
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Bu Yazının Yorumları
-
Emre Bağce Tebrikler, çok önemli bir meseleye parmak basmışsınız. 🙏 Suskunluk sarmalı diye tarif etmiş 1970'lerde bir kadın düşünür. 1980'lerde de kitaba dönüştürmüş. Bugünün de en büyük sorunu. Umarım ülke ve insanlık olarak aşarız. 👍 - 1 Yanıtlar
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Nathaniel Kohen- 6 gün önce
(: Teodel Herzl
Murat karaduman- 1 hafta önce
Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Derya Varcin- 1 hafta önce
Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği