Beyhude'nin Peşinden
Nice yollardan geçtik,
Dağları taşları aştık kalemimizle.
Anne ördek misalisin sen,
Beyhude’m benim, takıldım peşine;
Yavrun hemen arkanda güvende.
Vak vak dedik, düştük yolların narına,
Bakmadık hiç dünün sitemli karına.
Sen önde vakur, isminle müsemma,
Ben arkanda paytak, daldım rüyana.
Yorulunca kondum senin sağlam sırtına,
Vız geldi bize artık yağmur ya da fırtına.
Rehberim Beyhude, rotamız hep serin su,
Seninle hayat sanki bir göl uykusu!
"Az kaldı" dedin, her tepeyi düz ettin,
Korkularımı bir kanat çırpışta güz ettin.
Meğer yolun sonu değil,
yolun kendisiymiş huzur,
Seninle bu hayat, inan ki en büyük gurur.
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Bu Yazının Yorumları
-
Beyhudenin Kalemi Gelişinle bahar kokusu var, mavilere kanat çırpmak isterken, suların derinlerine dalıyorum şimdi. Hadi şimdi dal sende...🦆🦆💚💚
-
Vaveylaa Huzurun kokusuna kapıldım diğer algıları kapattım da geldim. Bir baktım ki senin kokunmuş... Derinlerde bogulsam da sen çıkarırsın bilirim... Daldık öyleyse 😇
-
Venüs Ne güzel geldin ve ne hoş gelişin🤍🎈
-
Vaveylaa Ne güzel gördüm ve ne hoş olduk 😇✌️
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Rabia Darama- 2 gün önce
Kalemine sağlık. bayıldım! İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Mesut Koç- 2 hafta önce
Eğitim, deneyim, liyakat gideli çok oldu. Dönmeleri... 21 Mayıs 2026
Zeliha- 2 hafta önce
Gürültülü panayırını bırakıp sakin bir ağaç gölgesi... Her Şeyin Anlık Olduğu Bir Yerd...