- Yazar: Muhammed ÇELİK
- Kategori: Edebiyat, Şiir
- Bu yazı Okuryazar’a 3 yıl önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
- Gösterim: 581
Yazık
Geçen ömürden geriye ne kaldı diye söylendim.
Bitap gönlüm titredi ve sadece "yazık" kaldı dedim.
Kalbime seslendim: Aşktan bir şey kaldı mı?
Ve dedi: Evet ama sadece "yazık" kaldı.
Evet, gidici ben ve ömrümden geriye ne kaldı?
Acaba "yazık"tan başka bir şey kaldı mı?
Gece gündüz, aylar ve yıllar geride kaldı.
Ve her şey "yazık"a yerini bıraktı.
Her gece ve gündüz bir efsun ile geldi
Her yıl ve ay da bir "yazık" ile geçti.
Gelenler için "hasret, hasret" dedim.
Gidenler için de "yazık, yazık" dedim.
Muzaher Musaffa
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Bu Yazının Yorumları
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Nathaniel Kohen- 5 gün önce
(: Teodel Herzl
Murat karaduman- 1 hafta önce
Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Derya Varcin- 1 hafta önce
Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği