Okuryazar / Yazılar / Yazık yazısını görüntülemektesiniz.

Bu bölümde yer alan yazılar Okuryazar üyelerinin; profillerinde, çeşitli kategorilerde yazdıkları bireysel yazıları, deneme, şiir, öykü, makale, bilimsel araştırma vb. tarzda yazdıkları yazılar ile oluşturulmaktadır.

  • Yazar: Muhammed ÇELİK
  • Kategori: Edebiyat, Şiir
  • Bu yazı Okuryazar’a 3 yıl önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
  • Gösterim: 581
2 kişi bu yazıyı beğendi
Beğen
Yazık

Yazık

Geçen ömürden geriye ne kaldı diye söylendim. Bitap gönlüm titredi ve sadece "yazık" kaldı dedim. Kalbime seslendim: Aşktan bir şey kaldı mı? Ve dedi: Evet ama sadece "yazık" kaldı. Evet, gidici ben ve ömrümden geriye ne kaldı? Acaba "yazık"tan başka bir şey kaldı mı? Gece gündüz, aylar ve yıllar geride kaldı. Ve her şey "yazık"a yerini bıraktı. Her gece ve gündüz bir efsun ile geldi Her yıl ve ay da bir "yazık" ile geçti. Gelenler için "hasret, hasret" dedim. Gidenler için de "yazık, yazık" dedim. Muzaher Musaffa
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...

Bu Yazının Yorumları

Son Eklenenler
Son Yorumlar

Nathaniel Kohen- 5 gün önce

Murat karaduman- 1 hafta önce

Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?

Derya Varcin- 1 hafta önce

Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği
Daha Fazlasını Gör