- Yazar: Muhammed ÇELİK
- Kategori: Toplum, Edebiyat
- Bu yazı Okuryazar’a 2 yıl önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
- Gösterim: 664
Tükendik Var Olmakla!
Yazmak ama her şeyi yazmak;
En derin dehlizlere,
Hiç tanımlanmamış karanlıklara...
Müflis esnaf misali
Eski defterleri karıştırmak,
Zekasıyla oynamaktır kişinin
Hep dinamik olsa da kendisi.
Siyahın en karanlığında,
Savrulup gitmek ve
Ve yeniden doğmak, doğmanın,
Doğuşun da gündelik bir seansıdır bu dünya.
Bunca derdin düğümlendiği,
Mayalandığı mihrap sofrasında
Cananla hemhal olmak,
Kadeh tokuşturmak da mı!?
Nedir bunca önyargı?
Nedendir birbirimizi tanıyamayışımız?
Topyekun lanete mi uğradık?
Affedilmez bir günah mı işledik?
Bunca dert bu asra ziyade.
Ziyadesiyle biz de kederlendik,
Ziyan oldu ömrümüz, heder olduk.
Zifiri bir karanlık dairedeyiz.
Her yanımız harap, yıkılmış.
Birer metrukhaneye dönüşmüş,
Asırlardır sahiplendiğimiz yuvamız,
Gönüller de viran oldu... Gönüller de...
Her taraf tarumar,
Çığlıklarımız yedi kat göğü aştı.
Cahiliye dönemimizi de geçtik.
Öldürülüyor çocuklar diri diri,
Hamile kadınlar bebekleriyle...
Enkazındayız yıkılmış bir dinin,
Hulfül-vaad etmez Yaradan
Biliriz, Sabrederiz ve dayanırız
Karanlığın en dibinde olsak da
Hep gözümüz yolundadır.
//alegodek//
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Bu Yazının Yorumları
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Nathaniel Kohen- 1 hafta önce
(: Teodel Herzl
Murat karaduman- 1 hafta önce
Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Derya Varcin- 2 hafta önce
Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği