- Yazar: Sıradan bir insan
- Kategori: Dünya, Şiir
- Bu yazı Okuryazar’a 6 ay önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
- Gösterim: 325
Her Şey Olduğu Gibi
Kar taneleri süzülüyor dışarıda
Hepsinin şekli ayrı ayrı
Eğer hepsi aynı olsaydı
Bu manzara aynı kalır mıydı?
Bitkiler çiçek açmış dışarıda
Hepsinin rengi ayrı ayrı
Eğer hepsi aynı olsaydı
Bu güzellikten eser kalır mıydı?
İnsanlar dolanıyor dışarıda
Hepsinin cevheri birbirinden apayrı
Eğer hepsi aynı olsaydı
Yaşam, hareketiyle coşar mıydı?
Etraf huzurun dış sesiyken,
Doğa kendini konuşturuyorken,
Dünya bitmeyen bir kargaşayken,
Farklılıklar birbirini tamamlarken,
Her şey olduğu gibi harika!
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Sıradan bir insan imzasında diyor ki;
Sıradan bir insan'ın Profili Sıradan bir insan'ın Tüm YazılarıBu Yazının Yorumları
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Nathaniel Kohen- 1 hafta önce
(: Teodel Herzl
Murat karaduman- 1 hafta önce
Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Derya Varcin- 1 hafta önce
Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği