- Yazar: Muhammed ÇELİK
- Kategori: Edebiyat, Şiir
- Bu yazı Okuryazar’a 3 yıl önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
- Gösterim: 629
Fasl-ı Eyyam
Ve bahar geldi...
Seninle hayallerimin mevsimi.
Ama baharımız değil bu.
Neredesin ey baharım?
Göçüp gittin mi yoksa?
Biliyorum yoksun artık sen, yoksun.
Ah! Baharım!
Yine sensiz geçti yalnızlığım.
Hep aynı sesleri duyarım,
Aynı yüzleri görürüm.
Artık usançla doldu bu hayat.
Zira yoksun artık sen.
Bilmem kime anlatayım kendimi,
Derdimi, kederimi kime sunayım ben?
Bilmiyorum belki de inzivaya çekilmeli.
Ah! Yalnızım hep hem de yapayalnız.
Ama sen benim kıblegahımsın.
Yeni bir fasl-ı eyyam olsun.
Başlasın hayatımız bu eyyamla.
Ve sonsuza dek sürsün eyyamımız.
//alegodek//
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Bu Yazının Yorumları
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Nathaniel Kohen- 5 gün önce
(: Teodel Herzl
Murat karaduman- 1 hafta önce
Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Derya Varcin- 1 hafta önce
Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği