İnsanları Anlamıyorum
Güneş yüzleri yakıyor,
Puslu hava yürekleri kaplıyor,
Kör gözler bir tiyatro izliyor,
Ben insanları anlamıyorum.
Sözler, kelimeler sayfalara dökülüyor,
Kahramanlar hoyratça savaşıyor,
Bir uçurtma gök kafeste uçuyor,
Ben insanları anlamıyorum.
Cızırtılı bir plaktan melodiler duyuluyor,
Arka bahçede çocuklar top koşturuyor,
Ekranın altında yazılar kayıyor,
Ben insanları anlamıyorum.
Anlamsızlığın kavgası veriliyor,
Gönül mahzun bir yüze kayıyor,
Kahkahalar masada dönüyor,
Ben insanları anlamıyorum.
En gür sesle haykırıyorum,
Yabancı harflerle kelimeler çiziyorum,
Hak kavgasında yumruklarımı sıkıyorum,
İnsanlar Beni anlamıyor.
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Fatih Man imzasında diyor ki;
"Hak geldi, batıl zail oldu."
Fatih Man'ın Profili Fatih Man'ın Tüm YazılarıBu Yazının Yorumları
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Nathaniel Kohen- 6 gün önce
(: Teodel Herzl
Murat karaduman- 1 hafta önce
Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Derya Varcin- 1 hafta önce
Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği