Okuryazar / Yazılar / İLK AŞKIM 3) SENARYO yazısını görüntülemektesiniz.

Bu bölümde yer alan yazılar Okuryazar üyelerinin; profillerinde, çeşitli kategorilerde yazdıkları bireysel yazıları, deneme, şiir, öykü, makale, bilimsel araştırma vb. tarzda yazdıkları yazılar ile oluşturulmaktadır.

  • Yazar: Derya Varcin
  • Kategori: Sinema, Oyun
  • Bu yazı Okuryazar’a 1 saat önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
  • Gösterim: 6
0 kişi bu yazıyı beğendi
Beğen
İLK AŞKIM 3) SENARYO

İLK AŞKIM 3) SENARYO

İLK AŞKIM 3 ) SENARYO SAHNE 10 ) DIŞ GÜN / DIŞ MEKAN / KURŞUNLU KAPLICALARI / 1 AY SONRA / Güneş ve Ege bir ağacın altına giderler. Kıkırdama sesleri göğe yükselir. EGE : ------ Peki bu ağacı hatırlıyor musun ? GÜNEŞ : Gülümser. ----- Evet. EGE : ----- Ağaçtaki bütün erikleri toplayıp , yoldan geçenlerin kafasına fırlatmıştık. ------ Sonra da bütün apartmanların ziline basıp kaçmıştık. ------ Ailelerimiz bize ceza vermişti. ------ 1 hafta görüşememiştik. SAHNE 11 ) DIŞ GÜN / PARK CAFE / KURŞUNLUKAPLICALARI / Sonbahar yapraklarının üzerinde el ele gezmektedirler. Ege , Güneş ' e cafe ' yi işaret eder. Kahkaha atarlar. Fon müziği çalar. EGE : ----- Bu cafe ' yi hatırlıyor musun ? ------ Bir kış mevsimiydi. -----Her yer karla kaplıydı. ----- Birlikte kardan adam yapmış , kar topu oynamıştık. ------ Koşarken kaybolmuştuk. ----- Çok korkmuştuk. ------ Çok üşümüştük. ----- Sonra bu cafeyi görmüştük. ------ Birlikte sıcak çikolata içmiştik. ------ Ailelerimiz bizi bulamayınca çok korkmuşlardı. ----- Birlikte çok mutluyduk. ----- Mutluluk her gün küçük anlarda saklıydı. SAHNE 12 ) DIŞ GÜN / ARABA İÇİ / Birbirlerine sarılarak , güneş ' in batışını izlerler. Ege , Güneş ' e yazdığı şiiri okumuştur. SEVDİM SENİ Güneşin ışıltısında Rüzgarın uğultusunda Ay ışığının ve yıldızların parlaklığında Sevdim seni Müziğin notalarında , melodisinde , Kuşların cıvıltılarında Çam kokusunda , ağaçların uğultusunda Mis kokulu kır çiçeklerinin dansında Gökkuşağının renklerinde Sevdim seni. EGE : ------ Sen de bu güneş gibi benim hayatıma doğdun ----- Güneş ' in okları gibi içimi ısıttın. ---- Hiç batmamak üzere. ----- İyi ki varsın . ------ İyikimsin. GÜNEŞ : ------ Sen de bana samimiyeti , içtenliği , masumiyeti , gerçek saf sevgiyi , aşkı , mutluluğu , huzur hissini veriyorsun. ----- İyi ki varsın . ----- İyikimsin. DEVAMI VAR.... Herkesin gerçek saf masum aşkı , sevgiyi tatması, ilk aşkıyla kavuşması dileğiyle. Bazı hikayeler hissedilmez yaşanırmış. ÇİÇEĞİN EFSANE KAYNAĞI : https : // www. Medium . Com. Https : // peyzax.com
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Derya Varcin imzasında diyor ki;

Yazmak ; Hayalleri hayata geçirmek için güçlü bir adımdır...

Derya Varcin'ın Profili Derya Varcin'ın Tüm Yazıları

Bu Yazının Yorumları

Son Eklenenler
Son Yorumlar

Nathaniel Kohen- 1 hafta önce

Murat karaduman- 1 hafta önce

Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?

Derya Varcin- 1 hafta önce

Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği
Daha Fazlasını Gör