Okuryazar / Yazılar / İLK AŞKIM 2 ) SENARYO yazısını görüntülemektesiniz.

Bu bölümde yer alan yazılar Okuryazar üyelerinin; profillerinde, çeşitli kategorilerde yazdıkları bireysel yazıları, deneme, şiir, öykü, makale, bilimsel araştırma vb. tarzda yazdıkları yazılar ile oluşturulmaktadır.

  • Yazar: Derya Varcin
  • Kategori: Sinema, Oyun
  • Bu yazı Okuryazar’a 1 saat önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
  • Gösterim: 5
0 kişi bu yazıyı beğendi
Beğen
İLK AŞKIM 2 ) SENARYO

İLK AŞKIM 2 ) SENARYO

İLK AŞKIM 2 ) SENARYO SAHNE 5 ) DIŞ GÜN / DIŞ MEKAN / 3 GÜN SONRA / Sohbet biter. Ayrılırlar..Bir sonraki buluşma gerçekleşir. Çocukluk anılarnı konuşmaya , kahkahalar atmaya başlarlar. Sonbahar yaprakları üzerinde el ele gezmeye başlarlar. Duygusal anlar yaşanır. Fon müziği çalar. EGE : ----- Güneş sana bir sey itiraf edeyim mi ? ------ Seni bulamamaktan o kadar çok korkmuştum ki anlatamam. ------ Şu an sanki bir rüyanın karesinde gibiyim. ------ Seninle birlikte , el ele , sonbahar yapraklarının üzerinde geziyoruz. GÜNEŞ : ----- Evet , Ege sanki doğa ' nın bin bir güzelliğinin içinde bir film karesi yaşıyor gibiyiz. ----- Sana bir şey söyleyeyim mi ? EGE : Büyük bir heyecanla dinlemektedir. ------ Evet seni dinliyorum Güneş. ------ Yıllar sana da , gözlerine de , gamzelerine de hiç dokunmamış. ----- Hiç değişmemişsin. ------ Sanki hiç yıllar geçmemiş , hiç ayrılmamışız , sen hiç gitmemiş gibisin. EGE : ------ Zaten biz hiç ayrılmadık ki. -----Ayrılmış olsak bile , aramıza giren yollar , zaman geçişleriydi. ----- Kalplerimiz , ruhlarımız hep birlikteydi. ------- Ben senden hiç vazgeçmedim. ------ Seninle kavuşacağımız günleri llmek ilmek sayıyordum.. ------ Bedenler ayrı olsa da , ruhlar birbirini hiç bir zaman unutmaz.. ------ Yollar bir gün , bir yerde kesişir. SAHNE 6 ) DIŞ GÜN / DIŞ MEKAN / 5 GÜN SONRA / Ege elinde bir kutuyla gelir. Güneş bir bankta oturmaktadır. Fon müziği çalar. Güneş kutuyu açar. Kalbi hızla çarpmakta , gözleri büyük bir şaşkınlık içerisindedir. İçinden çıkanlar Güneş ' in yavaş yavaş hafızasını getirecek anılarla doludur. Tüm geçmişleri , hayalleri , umutları o kutunun içinde yıllarca saklı kalmıştır. Özellikle de o şiir ve biblo. Bir de atlıkarınca da çalan müzik sesi ve kartlar.. İlk kartı çekerler. İLK ŞİİR : GÜNEŞİM ' E : Gözlerinin ışıltısında Ümitlerimin kapısında Ne kadar oldu bilmem Eylül akşamında Şarkının notalarında sevdim seni. Bir sonraki kartta : Eylül sabahında Güneşimin ışıltısında En sonunda buldum seni. SAHNE 7 ) DIŞ GÜN / DIŞ MEKAN / BANK / 1 HAFTA SONRA / Kartları bir bir çıkarıp , şiirleri okumaktadırlar. Kıkırdama sesleri gökyüzüne karışmaktadır. İLK AŞKIM ' A iik heyecanım , ilk çarpıntım İlk kalp atışım İlk mutluluğum İlk huzurum İlk ve son Aşkımsın Canım sevgilim benim. SAHNE 8 ) DIŞ GÜN / DIŞ MEKAN / ÇEŞME / 2 HAFTA SONRA / Sonbahar yapraklarının üzerinde el ele yürümeye çıkarlar. Tatlı bir tebessümle gülümserler. Hafif bir fon müziği çalar. Çeşme ' nin yanına gelirler. EGE : ------- Bu çeşmeyi hatırlıyor musun ? -----Güneş. GÜNEŞ : Ege ' nin gözlerinin içine bakar ve gülümser. ----- Evet hatırlıyorum. EGE : Güneş ' in ellerinden tutar , elllerini avuçlarının içine alır . Göz göze gelirler. Bakışırlar. Gülümser. Fon müziği çalar. EGE ------ Seninle burada birbirimize bir söz vermiştik. Güneş ' in kalbinde ince bir sızı oluşur.Kalbini tutar. Hatırlamaya çalışır. Ege ' yi üzmemek için belli etmez. EGE : ------ Eğer bir gün aşkımız biterse bu çeşme kurusun. ------ Eğer aşkımız devam ederse bu çeşme hep aksın, bu ektiğimiz gül hiç solmasın. SAHNE 9 ) DIŞ GÜN / DIŞ MEKAN / 3 HAFTA SONRA / ÇEŞME / Çeşme ' nin ve çocukken birlikte diktikleri çiçeğin hikayesini ve çiçeğin efsanesini anlatır. EGE : ------ Bu çiçeği hatırlıyor musun Güneş ? - ----- Birlikte dikmiştik. ------ Sürekli bu çiçeği sulamaya gelirdik. ------ Oyunlar oynardık. ------ Çok yaramaz bir çocuktuk. ------ Sana bu çiçeğin hikayesini ve efsanesini anlatma mi istermisin ? ------- Rose ( Gül ) çiçeğinin hikayesi : Bir efsaneye göre : ------ Yunan Mitolojisine göre : Çiçek Tanrısı Chloris ; bir gün ormanda ölü bir orman perisi bulur. Onu hemen bir çiçeğe dönüştürür. ------ Aşk Tanrısı Afrodit , bu periden dönüşme çiçeğe güzellik verir. ------- Dionysos ise ; Güzel ve hoş kokması için bir aroma sürer. ------ Batı Rüzgarı Tanrısı Zephirus , gökyüzünden bulutları dağıtır. ------ Güneş Tanrısı Apollo ' nun parlamasıyla bu güzel çiçek doğar ve tüm yaprakları açılıncaya kadar açar ------ Ölü bir orman perisinden çiçeklerin kraliçesi olarak doğan bu çiçek gül çiçeğidir. ------ Yani bizim aşkımzın sembolüdür. ---- O yüzden seninle birlikte bu çiçeği seçmiş ve ekmiştik ------ Bu çeşme ve çiçeğin başında birbirimize sözler vermiştik. -----Güneş Tanrısı seni temsil ediyor.
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Derya Varcin imzasında diyor ki;

Yazmak ; Hayalleri hayata geçirmek için güçlü bir adımdır...

Derya Varcin'ın Profili Derya Varcin'ın Tüm Yazıları

Bu Yazının Yorumları

Son Eklenenler
Son Yorumlar

Nathaniel Kohen- 1 hafta önce

Murat karaduman- 1 hafta önce

Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?

Derya Varcin- 1 hafta önce

Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği
Daha Fazlasını Gör