Okuryazar / Yazılar / 28 Haziran 2026 yazısını görüntülemektesiniz.

Bu bölümde yer alan yazılar Okuryazar üyelerinin; profillerinde, çeşitli kategorilerde yazdıkları bireysel yazıları, deneme, şiir, öykü, makale, bilimsel araştırma vb. tarzda yazdıkları yazılar ile oluşturulmaktadır.

  • Yazar: Mustafa Atagün
  • Kategori: Toplum
  • Bu yazı Okuryazar’a 1 saat önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
  • Gösterim: 4
0 kişi bu yazıyı beğendi
Beğen

28 Haziran 2026

Günaydın, Nato nedir, kimler ne için kurmuş, ne yapacak? Nato, 4 Nisan 1949 da zamanın emperyal ülkeleri tarafından kurulmuş, Türkiye 18 Şubat 1952 de katılmıştır. Amacı, Sovyet Cumhuriyetleri Birliğinin (komünizmin gelişmesini ve yayılmasını önlemektir. 14 Mayıs 1955 te Sovyetler birliği ve doğu bloku Nato'ya karşı Varşova paktını kurdular. Böylece dünyamız iki kutba bölünmüş oldu. Varşova paktı Temmuz 1991 de fesh edildi, 26 Aralık 1991 de SSCB dağıldı. Ne Sovyetler birliği ne de komünizm kaldı. Peki Nato şimdi ne yapacak? Bence soygun/sömürü düzeninin jandarmalığını yapacak. Trump açıkça söyledi, “Nato bizim yanımızda değilse biz neden onların yanında olalım.” Nato'nun bize faydası oldu mu? Kore savaşında 724 şehit verdik, 2147 askerimiz yaralandı. Kıbrıs harekatında bize destek değil köstek oldu! Biz dünyada sömürünün bitmesini, sevginin dostluğun egemen olmasını istiyoruz, onların jandarması olamayız. Biz dertleşiyoruz, farklı düşünen arkadaşımız var mıdır? https://www.youtube.com/shorts/fxNssTAEopI
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...

Bu Yazının Yorumları

Son Eklenenler
Son Yorumlar

Nathaniel Kohen- 1 hafta önce

Murat karaduman- 1 hafta önce

Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?

Derya Varcin- 2 hafta önce

Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği
Daha Fazlasını Gör