Okuryazar / Yazılar / 27 Haziran 2025 yazısını görüntülemektesiniz.

Bu bölümde yer alan yazılar Okuryazar üyelerinin; profillerinde, çeşitli kategorilerde yazdıkları bireysel yazıları, deneme, şiir, öykü, makale, bilimsel araştırma vb. tarzda yazdıkları yazılar ile oluşturulmaktadır.

  • Yazar: Mustafa Atagün
  • Kategori: Toplum
  • Bu yazı Okuryazar’a 3 saat önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
  • Gösterim: 8
0 kişi bu yazıyı beğendi
Beğen

27 Haziran 2025

Günaydın, 7-8 Temmuz 2026 tarihinde Ankara’da yapılacak olan 36. Nato Devlet ve Hükümet Başkanları zirvesi için valilikçe ekte belirtilen tedbirler alınmıştır. Özetlersek, 6-12 Temmuz tarihlerinde 9 merkez ilçede kamu çalışanları idari izinli sayılacak. Sınav, sempozyum, panel, mezuniyet, şenlik, konser, eğlence, kutlama ve benzeri etkinlikler yasaklanmıştır. Hassas bölgelerin dışında düğün ve etkinlikler yasaklar kapsamı dışındadır. Sanki Ankara’da sıkı yönetim ilan ediliyor! İki günlük ziyaret için, niçin devletin bir haftalık çalışması durdurulur? Eskiden yabancı devlet başkanları ülkemize geldiğinde geçeceği cadde ve sokaklarda halk toplanır, misafir çiçeklerle, alkışlarla karşılardı. Cadde ve sokaklara onların isimleri verilirdi. Bu gelenlerin amacı nedir ki korkuluyor, insanlarımızdan uzak tutuluyor? Neden endişe ediliyor? Demokratik, sosyal hukuk devleti olan ülkemizde durumu ve Natoyu protesto etmek isteyen vatandaşlarımız nerede, nasıl yapacaklar? Vatandaşların Natoyu, her devlet başkanını sevmek, övmek zorunda bırakılması, fedakarlık istenmesi, zulme sessiz kalınması, doğru mudur? Arkadaşlarımla dertleşip paylaşmak istedim. file:///C:/Users/Dell/OneDrive/Masa%C3%BCst%C3%BC/36-NATO-Devlet-ve-Hukumet-Baskanlari-Zirvesi-Tedbirleri.pdf
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...

Bu Yazının Yorumları

Son Eklenenler
Son Yorumlar

Nathaniel Kohen- 1 hafta önce

Murat karaduman- 1 hafta önce

Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?

Derya Varcin- 1 hafta önce

Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği
Daha Fazlasını Gör