- Yazar: Mustafa Atagün
- Kategori: Toplum
- Bu yazı Okuryazar’a 1 saat önce eklendi ve şu anda 0 Yorum bulunmaktadır.
- Gösterim: 5
25 Haziran 2026
Günaydın,
Bilindiği gibi, sayın sözcüğü, saygı değer, muhterem kişiler için konuşma ve yazışmada saygı belirtisi olarak adlarının önüne getirilen bir sıfattır..
Mecliste sahte pusula kullanan 76 milletvekilinin, bir partiden seçilip, başka partilere geçen, binlerce seçmeni aldatanların mecliste birbirlerine sayın diye hitap etmeleri onlara saygınlık kazandırabilir mi? Bay, bayan diye tanımlamak yeterli değil midir?
İnsan saygınlığını doğru, dürüst, bilgiç davranışları ile kendisi yaratır. Saygın insanlar saygın kurumları, devleti oluşturur.
Sevginin, saygının egemen olduğu bir toplum, ülke ve dünya özlemiyle arkadaşlarıma esenlikler dilerim.
https://www.youtube.com/watch?v=nS0QzIUO8sQ&t=6s
Beğen, Paylaş ve Yorum Yap
Diğer sosyal mecralarda da paylaşmayı sakın unutma :)
...
Bu Yazının Yorumları
Son Eklenenler
Son Yorumlar
Nathaniel Kohen- 5 gün önce
(: Teodel Herzl
Murat karaduman- 6 gün önce
Teşekkürler düşünce sisteminiz farklı bakış açıları... İyi İnsanlar Neden Acı Çeker?
Derya Varcin- 1 hafta önce
Emeğinize sağlık mükemmel bir deneme yazısı olmuş.D... Sınıfın Sessizliği