Bu kitap Okuryazar’a 4 yıl önce eklendi ve şu anda 0 yorum bulunmaktadır.
Türk Tabipleri Birliği Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Raporu - 2010
Türk Tabipleri Birliği Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Raporu – 2010
1997-2000-2002-2004-2006-2008-2010 Verilerinin Karşılaştırılması
Türk Tabipleri Birliği Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Araştırması-2009 Anket Formu
Tablve Grafik Dizini
Grafik 1: Türkiye'de yıllara göre tıp fakülteleri sayıları
Tabl1: Tıp fakültelerinin bağlı bulunduğu üniversite, devlet ya da vakıf üniversitesi olma durumu, yerleşkenin bulunduğu il, öğretim dili
Tabl2: Tıp fakülteleri kuruluş ve ilk öğrenci alma yılları
Grafik 2: Tıp fakültelerine alınan öğrenci sayılarında yıllara göre değişim (1975-2010)
Şekil 1: Türkiye'de tıp fakültesi olan iller, tıp fakültesi sayısı ve kurulma aşamasında olan iller (Kasım 2010)
Tabl3: Kuruluş aşamasında olan ve öğrenci almayan tıp fakülteleri
Tabl4: Devlet ve vakıf tıp fakültelerinin illere göre dağılımı
Tabl5: Öğrenci kontenjanları (2008, 2009, 2010 Öğretim Yılı)
Tabl6: Tıp fakültelerine taban giriş puanları (1997-2010)
Tabl7: Tıp fakülteleri 2010- 2011 Öğretim Yılı kontenjan, yerleşen, genel kontenjan en küçük – en büyük, okul birincisi giriş puanları (2010)
Tabl8: Türkiye'de tıp fakültelerindeki öğrencilerin dönemlerine ve cinsiyetlerine göre dağılımı (2009-2010 Öğretim Yılı)
Tabl9: Türkiye'de tıp fakültelerine göre profesör dağılımları
Tabl10: Türkiye'de tıp fakültelerine göre doçent dağılımları
Tabl11: Türkiye'de tıp fakültelerine göre yardımcı doçent dağılımları
Tabl12: Türkiye'de tıp fakültelerine göre öğretim görevlisi dağılımları
Tabl13: Türkiye'de tıp fakültelerine göre uzman dağılımları
Tabl14: Türkiye'de tıp fakültelerine göre araştırma görevlisi dağılımları
Tabl15: Türkiye'de tıp fakültelerine göre toplam öğretim elemanı
Tabl16: Türkiye'de tıp fakültelerine göre toplam öğretim üyesi, öğrenci sayıları ve bir öğretim üyesine düşen öğrenci sayısı
Tabl17: Tıp fakültelerinde tam/yarı zamanlı çalışan profesör - 5 yıllık doçent sayıları
Tabl18: Fakültelere göre profesör ve 5 yılını doldurmuş doçentlerin tam zamanlı çalışma oranları
Tabl19: Tıp fakültelerinin uyguladıkları eğitim modelleri ve müfredatı
Tabl20: Tıp fakültelerinin müfredat gözden geçirme durumları
Tabl21: Tıp fakültelerinin Ulusal Çekirdek Eğitim programlarını uygulama durumu
Tabl22: Tıp fakültelerinin topluma dayalıeğitim varlığı ve eğitim modeli / müfredatları
Tabl23: Tıp fakültelerinde kütüphane durumu
Tabl24: Tıp fakülteleri kütüphanelerinde kitap, dergi durumu
Tabl25: Tıp fakültelerinde öğrenci kullanımı için bulunan bilgisayar sayısı ve İnternet bağlantısı durumu
Tabl26: Tıp fakültelerindeki anatomi laboratuarı ve kadavra sayısı
Tabl27: Temel bilimler laboratuvarı olan tıp fakültelerinde mikroskop sayısı
Tabl28: Tıp fakültelerinde mesleksel beceriler laboratuarlarının durumu
Tabl30: Tıp fakültelerindeki hastane, acil servis ve yatak sayısı
Tabl31: Tıp fakültelerinde eğitimde başka hastanelerden yararlanma durumu
Tabl32: Tıp fakültelerinde tıp eğitimi anabilim dalı bulunma durumu
Tabl33: Tıp fakültelerinde tıp eğitimi anabilim dalı, birim, ünite, koordinatörlük varlığı, kadrosu ya da kurulması düşüncesi durumu
Tabl34: Tıp fakültelerinde adli tıp anabilim dalı ve otopsi görme durumu
Tabl35: Tıp fakültelerinde tıp tarihi ve etik anabilim dalı bulunma durumu
Tabl36: Henüz kurulmamış ya da profesör/doçent bulunmayan anabilim dalları
Tabl37: Diğer kurumlardan eğitim desteği alma durumu
Tabl38: Tıp fakültelerinin tıp eğitimi planları
Grafik 3: Tıp fakülteleri eğitim modelleri/müfredat dağılımı (2006, 2008 ve 2010 yılları)
Grafik 4: Eğitim modelleri 2006, 2008 ve 2010 karşılaştırması
Grafik 5: Uygulanan müfredat 2006, 2008 ve 2010 karşılaştırması
Grafik 6: Tıp fakülteleri öğretim üyeleri dağılımı (1997-2010 yılları)
Yazar: Serpil Nebioğlu, M. Kutlay Burat, Zeliha Büyükbingöl
İlk Basım: 1996
Kayıtlı Kullanıcılara Özel Alan
Okuryazar.com.tr
Okuryazar yeni nesil kullanıcıların katkıları ile büyüyen bir sosyal mecradır. Bu mecra üzerindeki bazı özelliklere erişebilmek için ücretsiz kullanıcı kaydı ya da kullanıcı girişi yapmalısınız.