Bir Şaman Öğretisi Şöyle Der: Doğanın anayasasında ilk madde şudur: Her şey birbiri için yaşar! Eski çağlarda yürürlükte olan bir anlayıştı bu. Bütünlüğü anlatırdı, özü iki cümleydi: "Ben, biz olduğumuz zaman ben olurum." "Ben, ben olduğum için sen, sensin." Kam Davul
O kadar çok şey çaldılar ki hayatımızdan;hayallerimizi, umutlarımızı,gülüşlerimizi,yaşam sevincimizi.Sonbahar ‘da düşen yapraklar gibiyiz.Şifayı en büyük öğretmenimiz doğada arıyoruz.Ve fakat umutsuz da değiliz.Biliyoruz ki; en karanlık günlerin de bir sabahı vardır.Güneş doğacak, açacak çiçek..🌻☀️